Gdańsk - Szafarnia 10
W naszej ofercie m. in. : Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, pralnia, sejf, restauracja, monitoring wokół obiektu, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, zaplecze bankietowe / konferencyjne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, udogodnienia dla niepełnosprawnych, muzyka na żywo, Wi-Fi, transfer na lotnisko, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Możliwe wystawienie faktury, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), gaśnice, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, kawiarnia na miejscu, bezpłatne Wi-Fi, prywatny parking, bar, taras, winda, dostęp dla wózków inwalidzkich, parking dla osób niepełnosprawnych, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, pokoje rodzinne, całkowity zakaz palenia, posiłki dla dzieci, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, przechowalnia bagażu, wino / szampan, sala zabaw, parking, transfer lotniskowy, ogrzewanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, pralnia chemiczna, pokoje dla niepalących, całodobowa recepcja, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, codzienne sprzątanie, usługa prasowania, transfer, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, parking na miejscu, faks / ksero, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, transfer (dodatkowa opłata), Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, całodobowa ochrona, gry planszowe / puzzle, bankomat na terenie obiektu, dostęp do Internetu, klimatyzacja, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, obsługa pokoju, zwierzęta domowe są akceptowane.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Marina Club Hotel Old Town o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Goście, którzy chcą otrzymać fakturę za pobyt, proszeni są o przesłanie niezbędnych danych natychmiast po dokonaniu rezerwacji. Od 1 stycznia 2020 r. nie będzie możliwe otrzymanie faktury w późniejszym terminie.Dostępne pokoje:
Apartament typu Suite 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 40 mkw);
Pokój Dwuosobowy z 1 lub 2 łóżkami 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 24 mkw);
Studio 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 30 mkw);
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 19 mkw);
Apartament typu Suite 4 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 42 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Marina Club Hotel Old Town, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.242061